Wednesday, February 4, 2015

Plus Flight Quadcopter

Plus Flight Quadcopter မ်ား ပ်ံသန္းမႈအမ်ဳိးမ်ဳိးတြင္ ေမာ္တာမ်ားအလုပ္လုပ္ပံုကို တင္ျပပါမည္။

(၁)  Upward Flight (ေလထဲသို႔ပ်ံတက္ျခင္း)

ေမာ္တာအားလံုးသည္ ဆြဲအားတူညီစြာလည္ပတ္မႈေၾကာင့္ Quadcopter သည္ ေလထဲသို႔ တည့္မတ္စြာ ပ်ံတက္သည္။

(၂)   Forward Flight (ေလထဲတြင္ ေရွ႕သို႔သြားျခင္း)

ေမာ္တာ(2)ႏွင့္(4)သည္ ဆြဲအားတူညီသည္။ ေမာ္တာ(3)ဆြဲအားသည္ (1)ဆြဲအားထက္ မ်ားေနသည္။ ထိုအခါ Quadcopter သည္ ေရွ႕သို႔သြားသည္။

(၃)  Backward Flight (ေလထဲတြင္ ေနာက္သို႔သြားျခင္း)




(၄)  Left Flight (ေလထဲတြင္ ဘယ္သို႔သြားျခင္း)



(၅)  Right Flight (ေလထဲတြင္ ညာသို႔သြားျခင္း)



(၆)  Turn Left Flight (ေလထဲတြင္ ဘယ္ဘက္သို႔ေကြ႕ျခင္း)


 
ေမာ္တာ(၁)ႏွင့္(၃)သည္ နာရီလက္တံအတိုင္းညာလည္ Clock Wise (CW) လည္ပတ္ၿပီး၊ ေမာ္တာ(၂)ႏွင့္(၄)သည္ ဘယ္လည္ (CCW) လည္ပတ္သည္။ အထက္တြင္ေဖၚျပခဲ့ေသာ ပ်ံသန္းမႈပံုစံ(၁)မွ(၅)ထိတြင္ (CW) ႏွင့္ (CCW) တို႔သည္ တူညီၾကေသာေၾကာင့္ ၄င္းတို႔မွထြက္ေပၚလာေသာ ေျပာင္းျပန္လိမ္အား (Reverse Torque) တို႔သည္ တူညီၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ Quadcopter ဦးပိုင္းသည္ တည္ၿငိမ္ေနမည္ျဖစ္သည္။ (CW) လည္ပတ္ေသာ ေမာ္တာ(၁)ႏွင့္(၃)အားသည္ (CCW)လည္ပတ္ေသာ ေမာ္တာ(၂)ႏွင့္(၄)ထက္ မ်ားေနသည္။ ထိုအခါ အသားတင္အားသည္ (CW)တြင္ သက္ေရာက္ေနသည္။ ထိုအခါ ေျပာင္းပန္လိမ္အားသည္ (CCW) သက္ေရာက္ေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ Quadcopter သည္ ဘယ္ဘက္သို႔လည္သြားျခင္းျဖင့္ ဦးတည္ရာအရပ္သည္ ဘယ္ဘက္သို႔ ေျပာင္းသြားသည္။
ေျပာင္းျပန္လိမ္အား (Reverse Torque)အေၾကာင္းကို Airplane Post တြင္ ေလ့လာႏိုင္ပါသည္။
 
(၇)  Turn Right Flight (ေလထဲတြင္ ညာသို႔ေကြ႕ျခင္း)
 

 

(၈) Landing Flight (ေျမျပင္ေပၚသို႔ဆင္းသက္ျခင္း)
 
ေမာ္တာအားမ်ားကို ေလ်ာ့ခ်ျခင္းျဖင့္ ေျမျပင္ေပၚသို႔ လြယ္ကူစြာ ဆင္းသက္ႏိုင္သည္။
 
Pilot ၏ ကၽြမ္းက်င္မႈကိုလိုက္၍ ပ်ံသန္းမႈပံုစံမ်ားကို တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု ေပါင္းစပ္ကာ Quadcopter မ်ားကို လွပစြာ ပ်ံသန္းႏိုင္ပါသည္။     

 

No comments: