Tuesday, September 30, 2014

Fixed Pitch ( FP ) Helicopter

FP Helicopter မ်ားကို Intermediate Player အလယ္အလတ္ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားအတြက္ တည္ေဆာက္ထားသည္။
ဤ Helicopter တြင္ Pitch angle အေသတပ္ဆင္ထားေသာ Main Blade တစ္ခုသာ ပါရွိသည္။ Body အား ေရွ႕ေနာက္၊ ေဘး ဘယ္၊ညာ ေစာင္းရန္ႏွင့္ ေလတိုက္မႈေၾကာင့္ Main Blade မွ Lift ပင့္မအား မတူညီမႈကိုခ်ိန္ညွိရန္ Pitch angle ကို ေျပာင္းလဲႏိုင္ေသာ Paddle တစ္ခုစီတပ္ဆင္ထားေသာ Fly bar ပါရွိသည္။

Paddle မ်ားအား Fly bar တစ္ေခ်ာင္း၏ တစ္ဘက္စီတြင္ အေသတပ္ဆင္ထားသည္။ Fly bar အား Rotor head တြင္ See Saw Function ျဖင့္ လႈပ္ရွားႏိုင္ရန္ Mechanism Link ျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည္။

Fly bar အား Clockwise / Counter-Clockwise လည္ေစျခင္းျဖင့္ Paddle တစ္ခုစီ၏ Pitch angle ကို ေျပာင္းလဲေစသည္။ Paddle တစ္ခုစီကို Fly bar တြင္ အေသတပ္ဆင္ထားေသာေၾကာင့္ Paddle တစ္ခုတြင္ Positive ( + ) angle ျဖစ္ေပၚပါက အျခားတစ္ဘက္တြင္ Negative ( - ) angle ျဖစ္ေပၚေစပါသည္။ ဤသို႔ျဖင့္ Helicopter အား ေရွ႕ေနာက္၊ ေဘး ဘယ္၊ညာသို႔ ေရြ႕လ်ားေစျခင္းကို ျဖစ္ေပၚေစပါသည္။
Fly bar ၏ လႈပ္ရွားမႈအား Servo Motor တစ္လံုးစီျဖင့္ Universal Joint ခံကာ ထိန္းခ်ဳပ္သည္။ ( Universal Joint အလုပ္လုပ္ပံုအား သီးျခား Post ျဖင့္ တင္ပါမည္။ )

Main Blade မွထြက္ေပၚေသာ Torque အားကို ဆန္႔က်င္ၿပီး Helicopter ၏ ဦးတည္ရာအရပ္ကို ထိန္းေက်ာင္းရန္ Tail Blade ကို တပ္ဆင္ထားသည္။ ဤ Tail Blade တြင္ RPM လည္ပတ္ႏႈန္းကို အေသထားၿပီး Force အား အနဲအမ်ားကို Tail Blade ၏ Pitch angle ကို ေျပာင္းလဲျခင္းျဖင့္ ရရွိသည္။ Tail Blade ၏ Pitch angle သည္ Fly bar paddle ၏ Pitch angle ကဲ့သို႔ တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု ဆန္႔က်င္ဘက္မဟုတ္ပဲ ( + ၊ + ) တူညီေသာ angle ကိုသာ ျဖစ္ေပၚေစပါသည္။ Tail Blade ၏ Pitch angle ကို Servo Motor တစ္လံုးျဖင့္ Universal Joint ခံကာ ေျပာင္းလဲေစသည္။
(FP) Helicopter မ်ားကို 4-channel Transmitter (TX) ျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္သည္။
(FP) Helicopter မ်ားတြင္ Electronic အစိတ္အပိုင္းမ်ားအျဖစ္ Receiver ႏွင့္ ESC တို႔ေပါင္းစပ္ထားေသာ Combo Receiver, Battery, Main Motor, Fly Bar Paddle Servo Motor (2-ps), Tail Blade Servo Motor (1-p) တို႔ ပါ၀င္သည္။ Electronic အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုစီအား ေလ့လာလိုပါက သီးသန္႔ Post မ်ားျဖင့္ တင္ထားပါသည္။

No comments: