Post ေတြတင္စရာအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ရဲ့ connection က အဆင္မေျပတာေၾကာင့္ စိတ္သြားတိုင္း connection မပါဘူးျဖစ္ေနပါတယ္။ ကိုယ့္ထမင္းကိုယ္စားၿပီး ႀကီးေတာ္ႏြားေက်ာင္းသလို ကိုယ့္ပိုက္ဆံအကုန္ခံၿပီး ၀ါသနာအရ ကိုယ္ေလ့လာထားတာေတြ post တင္တာဆိုေတာ့ Oredoo လည္းမသံုးႏိုင္ဘူးဗ်။ တယ္လီေနာ ကေတာ့ ဘယ္လိုလာမလဲမသိဘူး။ အသစ္ဘယ္လိုေကာင္းေကာင္း အေဟာင္းတလည္လည္ဆိုသလို ကၽြန္ေတာ့္ GSM ေလးနဲ႔ပဲ MPT loading လည္တာေလးကို ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးစိတ္၊ သနားညွာတာစိတ္၊ သည္းခံခြင့္လႊတ္ႏိုင္စြမ္းအျပည့္နဲ႔ပဲ MPT ရဲ႕ေဆာင္ပုဒ္ ေရွ႕သို႔လွမ္းခ်ီ ျမန္မာျပည္ဆိုတဲ့အတိုင္း Loading ေလးနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ့ blog ကေလးကို ေရွ႕သို႔လွမ္းခ်ီသြားပါ့မယ္။
Main Blade အား လည္ပတ္ေစရန္အတြက္အားကို Body တြင္တပ္ဆင္ထားေသာ Engine မွ ရရွိသည္။ Main Blade လည္ပတ္ေသာအခါ Engine တြင္ ေျပာင္းျပန္လိမ္အား Torque ျဖစ္ေပၚေစပါသည္။ Express ကားမ်ား လီဘာပုတ္ေသာအခါ ဘယ္ညာလူးျခင္း၊ သေဘၤာမ်ား အထူးသျဖင့္ ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚသြား အင္ဂ်င္တစ္လံုးတပ္ ဂ်ပန္စစ္ေလွ်ာ္ေၾကးအျဖစ္ရရွိထားေသာ ၀မ္းလံုးသေဘၤာမ်ားသည္ တစ္ေစာင္းသြားျခင္းမွာ ၄င္း Torque အားေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ေလထဲတြင္ အလြတ္ပ်ံသန္းရေသာ Helicopter မ်ားတြင္ ထို Torque အားသည္ မ်ားစြာ အက်ဳိးသက္ေရာက္ေစသည္။ Main Blade သည္ ညာလည္ CCW (Counter Clock Wise) လည္ေသာအခါ Engine ႏွင့္တြဲထားေသာ Body သည္ ဘယ္လည္ CW လည္ပါသည္။ ထိုကဲ့သို႔ Body လိုက္လည္ျခင္းမရွိေအာင္ Tail အျမီးတြင္ Blade ပန္ကာတစ္ခု တပ္ဆင္ထားသည္။
Tail Blade သည္ အားတစ္ခုျဖင့္ ျပန္တြန္းေသာေၾကာင့္ Main Blade လည္မႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ Torque အားကို ျပန္လည္ေျပေပ်ာက္ေစသည္။ Tail Blade အားသည္ Torque အားႏွင့္ တူညီေသာအခါ Helicopter ဦးတည္ရာအရပ္သည္ တည္ၿငိမ္ေနမည္ျဖစ္သည္။ Tail Blade လည္ပတ္ႏႈန္းအေႏွးအျမန္ျဖင့္ Force အားကို အနဲအမ်ားျဖစ္ေပၚေစသည္။ Tail Blade အားကို Torque အားထက္ နည္းေစျခင္း၊ မ်ားေစျခင္းျဖင့္ Helicopter ဦးတည္ရာအရပ္ကို ေျပာင္းလဲ၍ လိုရာအရပ္သို႔ ပ်ံသန္းေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည္။
(ယခု Post တင္ရာတြင္ပင္ connection ျပတ္ေတာင္းျပတ္ေတာင္းျဖစ္ေပၚေနေသာေၾကာင့္ အခ်ိန္(၂)နာရီေက်ာ္ၾကာျမင့္ကာ Bill သည္လည္း အေတာ္ထိခိုက္သြားပါေၾကာင္း)
2 comments:
အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ ပို့စ္အသ္စေတြ အားေပးေနပါမယ္။
အားေပးလို႕ အားရွိသြားပါၿပီ။ Post အသစ္ေတြ တင္ စရာ အမ်ားႀကီးရွိပါေသးတယ္။ ဒီရက္ပိုင္း လံုး၀မအားလို႔ပါ။ တစ္ပါတ္ အနဲဆံုးတစ္ခုေတာ႔ ရ ေအာင္ တင္ ပါမည္။ ေက်းဇူးပါ။
Post a Comment